Så er der igen gået et år og det er tid til ordinær generalforsamling i Pirates Support. Generalforsamlingen vil blive afholdt d. 26. August 2018 kl. 14:00 i klublokalet i Gigantium som findes på første sal.

Har du et forslag som ønskes behandlet, skal det være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen, altså d. 18. August. Forslag skal sendes til mail tn@piratesfan.dk.
Ønsker du at stille op til en bestyrelses- eller udvalgspost kan dette ske på dagen eller ligeledes på mail tn@piratesfan.dk. Sker det senest 8 dage før generalforsamlingen, kan det komme med på den endelige dagsorden.

Dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Valg af referent (1person) samt stemmetællere (2 personer)
  • Formanden aflægger bestyrelsens beretning
  • Fremlæggelse af det gennemgåede regnskab og status for Pirates Support til godkendelse:
    Regnskab bilag 1
    Regnskab bilag 2
    Regnskab bilag 3
  • Fremlæggelse af bestyrelsens redegørelse for brug af foreningens midler det kommende år
  • Behandling af indkomne forslag
  • Valg af bestyrelse
    – Formand: Thomas Nielsen – På valg (Ønsker genvalg)
    – Næstformand: Steffen Andersen – Ikke på valg
    – Kasserer: Pernille Beck – På valg (Ønsker ikke genvalg)
    – Bestyrelsesmedlem 1: Kristian Mochau – På valg (Ønsker genvalg)
    – Bestyrelsesmedlem 2: Martin Nielsen – Ikke på valg
    – Suppleant 1: Tina Thinggaard – På valg (Ønsker genvalg)
    – Suppleant 2: Laila Larsen – Ikke på valg
  • Valg af udvalgsformænd
    – It: Kristian – (Ønsker genvalg)
    – Bus: Ikke besat
    – Aktivitet: Ikke besat
    – Kamp afvikler: Mads Poul Jensen (Ønsker Genvalg)
    – Fan bod: Signe Pii Rasmussen (Ønsker genvalg)
    – Valg af revisor.

    Husk dit medlemskort da det skal fremvises ved indgangen.
    Vi ser frem til at se dig til generalforsamlingen!

    Med venlig hilsen
    Bestyrelsen i Pirates Support